Blog

Fresh homemade smoothies with yogurt and blueberries. Healthy Breakfast. Selective focus

Smoothie na odporność

O swoją odporność trzeba dbać bez względu na to, czy to sroga zima, czy słoneczna wiosna. Zwłaszcza w okresie przejściowym jest ona zagrożona, dlatego musimy jakoś ją wspomóc. Warto wówczas spożywać dużo warzyw i owoców, ponieważ zawarte w nich składniki odżywcze pomogą nam przetrwać bez żadnej infekcji.

 

Coś, co jest zdrowa nie musi jednak kojarzyć się z niezbyt przyjemnym smakiem. Dlatego dziś polecamy pyszne smoothie, które zadba o naszą odporność.

 

Przyczynią się do tego czerwone pomarańcze. Posiadają one mnóstwo witaminy C, która wzmocni nasz organizm. Wysoka zawartość antocyjanów ma z kolei działanie przeciwzapalne, a także wzmacnia naczynia krwionośne i cały układ krążenia. Naukowcy podkreślają, że przeciwdziałają też rozwojowi nowotworów.

 

Nie bez znaczenia jest także dodanie do naszego smoothie pestek dyni. Zawierają one ogromne ilości witamin, kwasów tłuszczowych i minerałów.

 

Wypróbujcie nasz przepis:

 

Smoothie na odporność

 

Składniki:

 

1 kg czerwonych pomarańczy obranych ze skórki,
Średnia marchew,
1 szklanka jagód leśnych (mogą być mrożone),
2 łyżki pestek dyni
75 ml jogurtu naturalnego

 

Przygotowanie:

 

Wszystkie składniki umieszczamy w kielichu blendera. Włączamy urządzenie i miksujemy do uzyskania gładkiej konsystencji.

 

Smoothie gotowe!

 

Smaczne i zdrowe! ;)

No Comment

13

Post A Comment